Islak mendili indirim döneminde almıştım ben 12lilerden 2 kutu 4 aydır kullanıyorum 6 paket anca bitti baya bereketli çıktı bez 240 li sleepy 2 numaradan 2 paket aldik onlarda baya götürdü eşim uyguna 240 li bir paket daha almıştı mesela onlar elimizde kaldı çok fazla almanızı tavsiye etmem o yüzden bir de mesela biz kalça muayenesine gittiğimizde bebeğim daha küçük olmasına rağmen doktor 3 numaraya geçin demisti filan