ferahdiba
Kızlar merhaba, feyzanın welsoft kumaş sabahlıklı pijama takımını aldım ama denerken dahi üzerime çok tüy döküldü. Bebek için sıkıntı olur diye kaygılanıyorum. Yıkarsam geçer mi diye de emin olamıyorum. İade hakkım zarar görsün de istemiyorum. Kullanıp da memnun olan var mı, yıkarsam tüy dökmesi geçer mi. Beğendiğim için iade etmeyi çok istemiyorum ama yorumlarını z benim için önemli