Dilaramurat Kizlar 13+2 yim bugun kuafore gidicem genital agdaya bi zarari olur mu jilet krem kullanmak istemiyorum
Elisamommmmm Dilaramurat 7 aylık hamileyim kuaföre gitmeye korkuyorum enfeksiyon falan olurum diye kendim ağda yapıyorum ayna karşısında son 2 ay yapamam belki inada tüy dökücü Krem kullanmayı düşünüyorum fazla onermiyorlar ama yapacak bişey yok 🙄
Nskyhn Dilaramurat yok olmaz. Ence kendini şimdiden agdaya alıştırsan harika olur çok rahat edersin , sadece kendini kasma
Dilaramurat Nskyhn ben hep gidiyorum zaten agdaya bu zamana kadar hic enfeksiyon falan kapmadim simdi jilet vs yapsam ertesi gun cikiyor
Obirgebe Dilaramurat ya çok özürdileyerek bişey sorabilrmiyim 🙊👀 ben hep kendim yapıyordum şimdi göremiyorm artk bi seferlik gitmek istiyorm başka bişey kullanmktansa ama aşırı çekiniyorum 🙈 sadece üst bölgeyimi alıyor yoksa komplemi
Dilaramurat Dilaramurat cok onceden lazere gitmistim ama genitalde ise yaramadi bende biraktim yillardir ayni kuafore giderim cok memnunum kendim cesaret edemiyorum