Burada da okudum galiba 24/25. Haftaya dek düzenli hareket beklemeyin diye. Tedirgin etmeyin kendinizi lütfen. Kontrole gidin ama stres yapmayın. İki gün evvel ben hiç hissetmedim hatta o gün ağrı acı vs hiçbir şeyim yoktu oysa dün kıpır kıpırdı. Olabiliyormuş.