suscarparimm canm mrb ilk önce bebisini sağlıklı bi şekilde alırsın ins üzülme Allah buyuktr bak en azından hemşiresin bazı şeyleri iyi biliyosun yavruna bnde dua ediyorm ins zamanında gelick🥰🤲 bnde suan 35+3 gebeyim 33de sancilarm çıktı ciger geliştirici vurdular nolur nolmaz dye sancilarmi kestiler ilaçlarla 1hfya yattım hastanede o sırada sekerimde çıktı pazartesine kadar ölçüm yapiyorm ona göre insülin baslaticklar bebek biraz kilolu 2hfta önden gidiyo snce dogum olsa bu aralar bebekte herhangi bi sikinti olur mu solunumdan yana yada farklı bi sikinti en azından biliyosundr yoğun bakimlik durumu söz konusu olur mu beni biraz korkutuyolar😔😔