Çok üzgünüm aşkoşkolar 🥺😢 Zaten en başından beri düşük riskim vardı 27 ye kadar engellendi 27+2 yiz şuan kontrolümüz vardı 23 den sonra bu şekilde kasılman olursa erken doğum olabilir demişti. Sancı oluyordu ara ara çok umursamıyordum yalancı kasılmadır diye . muhtemelen doğum önleyici tedavi uygulayıp hastanede yatıracaklar bi kaç gün dua edin ecik daha beklesin içerde 😣