Selam arkadaslar, ben yururken sanki iki gogsumun ortasina bicak saplandi bir kac saniye surdu cok korktum(28 haftaliğim), reflu yapar diyorlar ama oyle her zaman rahatsiz eden bir reflum yok, ayda bir iki kere falan yediklerim agzima geliyor..oncesinde cikolata yemistim ve su icmistim