Obirgebe
işte o rahatlığı var, biz yastıkla tutuyorduk bebek incinmesin diye, birde emmeyen bebekse, annenin sütü olmuyorsa doğduktan sonra kilo alımı da zor oluyor.
Elbette sağlıklı olsun önemli olan o, ama her zaman için biraz besli olsun isterim 😊