Hcrksk bizde 1700 gram 41 cm olmuşuz işte 31. Haftada gitmiştim bugün 32ye girdik yeni 😊 kafamız 2 hafta önden gidiyor bizimde 😂 çıkış sorun olmasın dedim vedat beye, sıkıntı yok dedi. Normal doğuralım diye çabalıyor 😄😄 vildan hanımla baya bi telefonda konuştuk hatta bi konuşmamız yarım saat sürdü ben ağlamaklı erken mi doğurcam deyince baya ilgilendi benimle ama yüzyüze hiç denk gelemedik 😄 ben yapılan hiçbir şeyden korkmuyorumda kan görmesem iyi, bayılıveririm 😄😄 kesi ve dikiş olmadan bi doğum olsun okadar çok istiyorum ki inşallah mümkün olur