Edizimmm Esraara Ben iğne diil ama hap kullanıyorum rahimde bebegi besleyen damarda direnç tikanma başladığı icin
benimmdunyamm Esraara kullandım coraspirin 31 haftada coraspirin bırakıp iğneye başladı şeker olduğu için hemde gebelikten önce covid geçirdim ondan
horozseker Esraara detaylıdan sonra coraspin kullanmaya başladım 36.haftaya kadar kullanıcaksın dedi doktor damar darlaşması mı ne varmış henüz başlamamış ama sınırda önlem alalım demişti
Beg10 Oxapar kullanıyorum. Herhangi bor pıhtılaşma sorunu yok sadece önlem olması için. Dr’lar kıymetli gebelik olarak adlandırıyor 😊
A-y-s-e-g-u-l Beg10 bende aynı şekilde başından beri önlem amaçlı kullanıyorum tüp bebek annesiyim 🥹🤲🏼❤️
strawbery Esraara bende coraspirin hap kullaniyorum bir dusugum oldugu icin doktorum tedbjr amacli verdi bi muddet devam edecegiz
Esraara Doktorum bana da verdi coraspin birkaç gün önce ama kullanmaya başlamadım henüz. Araştırıp öyle kullanmak istedim. Bana vermesinin sebebi ultrasondan baktığında plesentada küçük kanamalar gördü bundan dolayı verdi
Cgrunul Esraara coraspin kullanıyordum 4 gün önce bıraktık oksapara geçirdi doktorum cunku kanama alanım varmış kesenin yanında ve coraspin onu tetiklermiş. Bu yuze n iğneyle devam edicez
Marblingg Esraara hem hap hem igne kullandik yeni biraktim haftaya dogum var tup bebek yaptirdim doktor onlem amacli verdi bide bebek iyi gelisiyomus hamilelik rahat geciyomus vs herhangi bir sorunum yoktu pihtilasma vs gibi yine de kullandim
Sleepless_Mother Bana vermedi daha ilk hamileligimde vermişti. Bunda verir mi 32+3 deyix bilgisi olan ?
vaveylaaa19 Esraara arkadaşlar sizde kan pihtilasmasi olduğu nasıl tespit edildi bende de olabilir mi diye merak ediyorum 16 haftalık hamileyim