DenisBulut Merhaba arkadaşlar dün normal muayenem vardı biraz yürümüştüm hastaneye giderken ağrılarım birden arttı dr. Yüzümü görür görmez anladı karnım çok gergindi ve ultrasondada kafasının rahim kanalına cok yakın durduğu çıktı cok agrım oluyor hareket edemiyorum 35 haftalık olduk daha serum takıp doğum hanede nst de kaldım dr umuz eve yolladı ve dikkat etmemi soyledi cok agrım var ama sanırım bu hafta dayanamam sezeryana girerim diye korkuyorum...
Esen DenisBulut bisey olmaz allah'ın izniyle 35 haftalık olmuşsun banada 30. Haftada dediler obur hafta gittim yukarıdaydı halada yukarda doğum yaklaşıyor zaten bizim haftalarımızda aşağıda olması bence daha iyi kanala girmesi açısından
DenisBulut Esen ama ben epilepsi hastasıyım ve sezeryan doğum yapacağım için doğum kanalına girmemesi lazım artı çok agrım var yuruyemiyorum resmen rahmim oyle bir agriyorki ayaga kalktığımda ilk destek almazsam çökecem sanki olduğum yere 😥😣
Esen DenisBulut kanala girmesi sorun değil diye biliyorum sezaryan olsada o rahim ağrısı değil çatı ağrısıdır bendede var 1.5 haftadır doğuma hazırlık yapıyor vucut