kubramomm arkadaşım merhaba ben de ilk gebeliğimde göğüs ucum tamamen içe çöküktü mesela sütyen fln takmasam kimse anlamazdı öyle düşün. Sonra bebek doğdu hemen hastanede şırınganın ucunu kestirip içindeki tıpayı tersten takıp göğüs ucumu çektim çektim bebeğin ağzına verdim. Öyle öyle zamanla oradaki bağlar gevşedi ve çok şükür memeyi emebildi kızım. Şimdi ikinciye hamileyim göğüs ucum var geri de kaçmadı yani. Silikon uç takınca birincisi meme ucunu çıkarmaya faydası olmuyor ikincisi bebek silikona alışınca bi daha memeye alıştırmak için uğraşman gerekecek. Yorumları okuyamadım ama biraz zorlu bir süreç olsa da öncelik doğrudan memeyi emmesini tavsiye ederim. İnş her şey yolunda gider. Göğüs ucu çıkarıcılara da boşuna para vermeni tavsiye etmem mantık şırınga ile aynı çünkü