altnbebek Merhabalar doktorum plasentanın artık yaşlanmaya başladığını söyledi 38 haftalığım kilosu 3400 dedi.Bir şey olur mu dediğimde normal artık bu haftadan sonra dedi Aynı durumda olan yada bilgisi olan varmı
Mommynurse altnbebek gebeliğin sonralarına doğru plesenta yaşlanır sizinki normal şuanda bebeğin beslenmesi azalıyor ve bebek doğuyor süreç böyle sıkıntı yaratacak bir durum yok ki sizin bebiş masallah benim kuş 36 da 2700 kilosu seninki daha tombik hicbir sey olmaz 🤌🏻🧿
Ezgi2727 altnbebek gebeliğin sonları artık , bebeğimizin kilosu da iyi maşallah hiçbir şey olmaz Allah’ın iziniyle ferah tutun gönlünüzü :)
Merveofs Bana da 37de öyle demişti. Plasenta beyazlamaya ve yaşlanmaya başlamış yani doğum geliyor demek oluyor demişti. 39+2 hâlâ bekliyorum 😄