Sumeyyra cok gecmıs olsun canım saglıcakla yavruna kavuşursun insallah. Uzun ve yorucu bi süreç seni bekliyor sabırlı olup dinlenmekten baska caren yok, iş yapma dinlenmene bak bu süreçte cok fazla yürümeyeceksin bile otobüs vs cok sallanan tarzda seylere binme mesela. Ve bol bol suu. Bunlara dikkat edersen Allahın izniyle görürsün bende 24. Haftamda oldum 39+4te dogum yaptım 6 ay önce 😊