superstar_00 Merhabalar, her emzirmeden sonra lansinoh krem kullaniyorum evet yumuşatıyor bir sonraki emzirmeye kadar ağrıyı dindiriyor ama iyilesmiyor deneyipte faydasını gördüğünüz bir çözüm varsa yazabilir misiniz?
tarcinnnn superstar_00 ben lansinoh sürüp kalkan takıyordum hatta bazen tamamen açık bırakıyordum hava alsınlar diye benim iyileşti onunla. Bu şekilde dene istersen bir de