Shzdgn deryanr arkadaşın dediği gibi hür iradenle mi Sıdıka ismini düşünüyorsun 😯bence kaynana veya babaanne ismi sanırım yapmayın çocuklarınıza bunu annesi sensin kimsenin ismini taşımasına hakkınız yok.