Kızlar gecede doğru düzgün uyuyamadim28+2 hamileyim göbegim normalde fazla sismemisti az bir şey çıkmıştı ama son2 gündür dümdüz hissediyorum sanki karnım bos bı rahatlama var hamile değilmişim gbi hissediyorum bebeğimin tekmelerini hissediyorum ama neden böyle hissediyorum bilen varmı acaba internette araştırdım aradığım cevabı pek bulamadım sadece bir kactanesine denk geldim gelişim geriliginden suyun azalmasından erken doğum riski bu tür seylere denk geldim kafayi yemek uzereyim randevum pazartesi ozamana kadar napcam bilmiyorum Bilen biri yazsın lütfen 😔