Dilara93 Bebek için bastonun kullanışlı olmadığı aşikar arkadaşım doğumdan ihtibaren baston kullandı çocuğu çok sarsıyor savruluyor resmen içinde hiç rahat değil önemli olan bebeğin konforu zaten baston arabalar çok ucuz onu sonradanda alabilirsiniz
Nazli67 Dilara93 iyi markaların 4 milyar olan baston bebek arabaları var ucuz fikrine katılmıyorum. Bizim almak istediğimiz de 2.300 şuan
Seyma18 Nazli67 kesinlikle casual vista trona tavsiye ederim 😊 tam yatma özelliği var ana kucağı takılırken puset kısmı tamamen çıkıyor bide hafif