Canım bende boş gebelik geçirdim dün ilk kez kontrole gittim. Seninle haftamizda aynı 6+6 yım bende. Doktor boş gebelik çok nadiren tekrarlar gönlünü ferah tut diyerek aldı ultrasona. Çok şükür bebeği de kalp atışını da gördüm. Darısı sana olsun doktordan mutlu mesut ayrılmak nasip olsun.🤎🤍