durulina7 kızlar 38+3te doğurdum detaylısını sonra anlatıcam. normal doğumdan sezaryene döndüm merak ettiklerinizi sorabilirsiniz🥰
Sedavarol durulina7 gözünüz aydın Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah hayırlı evlat olsun inşallah😇😇🤍