Kızlar yaklaşık 5gündür adetim geçti ovulasyon yapmıştım sorasında bide gebelik testi yaptım ovulasyon silik çizgi çıkmıştı ama gebelikte negatif çıktı reglye dair Bi belirtim yok sadece göğüs hassasiyeti koltuk altı ağrısı var yüzümde sivilce çıkmaya başladı tek tük çok nadir arada kramp vuruyo özellikle sadece sağ tarafa ne diyorsunuz 1 2 gün daha bekliyimmi tekrar test için