muserref02 38.haftaya giriyoruz nst de biraz sancılarım çıktı. Ara ara bende şiddetli hissediyorum. Bebeğimin kafası kanala girmiş doğum pozisyonunu almış. Sizce ne zaman doğum başlar yaaa
Gul_naz97 muserref02 Bundan sonrası sabır istiyor . Her an gelebilir sancılarını falan kontrol et. Su ve nişan gelebilir bilinçli olmak lazım . Kişiden kişiye göre değişiyor .40+1 deyim sabırla bekliyoruz bakalım