Bugün 8+ 3 uz normalde bel ağrısı ile uyudum gece kalktım kanamam varrdi biraz lekeden çok acile gittim kese etrafında kanama var yapaagimiz bir şey yok dediler fitil verdiler bundn öncede 2 düşüğüm oldu ve hftanolarak 7+3 de olduğunu söylediler korkuyorum başına gelen varmı kanamanın geçti mi