Elifdemireel Selam kızlar 1 saattir kasığımda Ağrı var ama sancı şeklinde değil. Kasığıma bir ağırlık koymuşlar sanki aşağı doğru baskı var. Bebeğimin başı dönüktür zaten acaba kanala girdiği için mi baskı var? Yoksa doğum belirtisi mi ? anlamadım. Uyutmuyorda
umran__ Elifdemireel bu konuyu bir daha aç akşama doğru kötü saatte açmıssın heralde kimse görmedi akşam üstü aç yukarıda olduğu saatler yoğun saatler olursa daha çok kişi görür illaki fikri olan olur