Herkesee selaaam 08.08.2022 13:41 itibariyle oğlumuza kavuştuk😍
En başından anlatayım merak edilenleri sorabilirsinizzz😇
Doğum şeklimiz için hiç bir zaman kendimizi şartlamamıştık ne doktorum ne de ben her zaman bebek nasıl ne şekilde isterse dedik. Tabi ki öncelik normali beklemekti. 40+2 de mekanyum riskine karşın artık müdahale etmek istedik sabah 8 gibi işlemlere başladık doğumhaneye alındım sancı açılma yoktu 9:20 civarı suni sancıya başladık 6 dkda bir gelmeye başladı ama dayanamayacağım bir sancı değildi ebe kontrolünde 2 cm açıklık dedi suniye devam ediyorduk 13:00 civarı suyunu patlatalım dedi ve iyi ki demiş iyi ki engel olmamışım ebenin bebek kakasını yapmış acil sezaryen demesiyle irkilsem de sakin kalmaya çalıştım. sezaryen için de kararım belliydi spinal olacaktım anestezi doktorum ekibi olası duruma karşın hazırdı bilenler vardır takipli hastane de kardeşim ameliyathane hemşiresi hemen ona haber verildi apar topar ameliyathaneye alındım soguk kanlı kalmaya calıstım tek duam bebegimin kakasını yutmamış olmasıydı. Ameliyathane ekibi müthiş enerjiyle beni karşıladı spinal yapıldı kesinlikle öyle bi agrı vs olmuyor anlamıyorsunuz bile buna emin olun ve sırf bu korkudan sebep (panik atak rahatsızlıgı olanlar hariç) genel olmayın anın tadını çıkarın😍 Uzandıgımda şarkı açabileceklerini söylediler bende Kamuran Akkor Bir Ateşe Attın Beni istedim (arabesk ruhum başka şarkıya kayamazdı😅) Kardeşim de göbek bagını kesmek için benimleydi doktorum hazırsak yolculugu sonlandırıyorum dedi ve bir aglama sesi ile ay çok güzeeel ay bu sarışın sesleri yükseldi 13:41 de dünyaya geldii temizlendi ve hemen ten tene temas yaptık o anı asla unutamam o nasıl güzel bir an o nasıl bir mucize kakasını yapmış yüzüne gözüne bulaştırmış pasaklı oğlum sonradan öğrendim bi miktar da yutmuş malesef ama ebenin erken davranması sayesinde yuttugu mekanyuma da hemen müdahale edilebilmiş oldu. Bu arada 4.5 cmlik çikolata kistim vardı doktorcum sagolsun açmışken onu da çıkarmış aradan😅 odaya geçerken asansör de oğlumla denk geldik beraber geçtik 6 saat sonra ilk yürüme yapıldı çok korkuyordum herkes korkutmuştu ilk yürüyüşten ama yine gayet rahat kalktım tabi ki ağrı oluyor hiç yok diyemeyiz ama ölmüyorsunuz😬 hatta ilk gün hastane kapısına kadar indim eşimle temiz hava almak istediğim için görenleri oldukça şaşırttım sanırım doktorum odama gelip maşallah çok iyisin ama baş dönmen olabilir dikkat et diye uyardı 3+ lt su içmem kahve içmem önerildi. 2 gün hastane de kaldık sonrasında taburcu olduk evde de yine her şeyle kendim ilgilendim ve ilk gün kimseyi istemedigimi kırmadan dile getirdim eşimle beraber baktık oğluşumuza akşam annem ve kayınvalidem geldi ama yatıya kalmadılar bugün annem bizimle biraz dinlenmeye ihtiyacım vardı ama uykusuzlukmuş korkuymuş ağrıymış hamileyken sıcaktan bayılmalarmış hepsi boş bir mis kokusu var kiiii Rabbim hakkıyla ebeveynlik yapabilecek herkese nasip etsin ne diyeyim ki 😍 Sadece benim tek sıkıntım meme reddi bugün elektrikli sağma makinesi aldım sagarak veriyorum mama takviyesiyle devam ediyoruz ama ufak ufak 3-5 çekişlerle de memeyi almaya başlıyor sanırım doyması tek istegim şuan sütün mü yok emmiyo mu emziremiyo musun cümlelerine kapattım kendimi mutlu huzurlu takılıyoruz. Bizde durumlar böylee 😍 Allah bekleyen herkesiii saglıkla sıhhatle bir nefeste kolaylıkla kavustursun 🙏🏻