Asiye21 Daha 3 gün önce bendede çıktı ve o kadar ağrı yaptıki 1 gün boyunca çektim ama gece yatıp sabah kalkınca ağrı geçmişti o kulağımın üzerine yatmıştım tabiki şişlik duruyordu.