glryldrm Merhaba bugün 39+1 olduk bebek kanala henüz girmedi acilmam yok. Bu haftada doğum baslamazsa suni sancı verilecek. Suni sanciyla bebek kanala girmeden normal doğum yapan var mi
suscarparimm glryldrm Bebek kanala girmemişse suni sancıda verseler propessde verseler bu sadece sizi yormaktan başka pek bi işe yaramaz şans eseri sancı anında inerse bilemem
hunilimom glryldrm benim suyum gelip suni almıştım öyle inmişti ama sıfır açıklık ile girer mi bilmiyorum
glryldrm Suni veririz olmazsa sezaryen dedi doktorum aynı şekilde bir arkadaşım var bugün yatisi yapılacak onun bebeğide kanala inmede suni alacak merakla bekliyorum 🥺