Selcan-41 kesinlikle ufacık bir şüphen varsa git hastaneye, hatta yoksa ama bi değişiklik hissediyorsan bile git. Düzensiz ve hafif regl ağrısı gibi ağrılarım vardı ne olur olmaz diye bu aksam nstye geldim ve yatış verdiler doğum sancılarıymış ve 1-2 cm acıklık olusturmus bile bu sancılar. Haftan kücükse sakın ihmal etme ben 34+2 yim suan önemsemeseydim belki önlenemez hale gelecekti. Gerçi hala tam net degil ama ebe biraz azaldıgını söyledi sancılarımın