Yabrukus hazalhazar yok canım içilebilen tek çay diye biliyorum ben kışın bolca içtim çünkü limonla sıkıntı olmaz
Selim_Alparslan hazalhazar canım adaçayı papatya vs o tür bitki çayları içme birde hazır çaylarda içme bana kalırsa hiç çay içme içebileceğin tek güvenli olanlar ıhlamur süt kefir ayran bence , çay kansızlıktan başka bir şey yapmıyor 🙄
GlUysal hazalhazar adaçayını onermıyor bızım doktorumuz kesınlıkle yesıl ve ada cayı ıcme dedı grip olmustım ıhlamur ıcebılırsın demıstı
Meleksu Ben dün sordum canım bitki çayı çay kahve ve turşu kesinlikle yok dedi bende ıhlamur içiyorum sabah kahvaltıda sadece bir bardak olabilir kahvaltıda normal çayı çok açık bi şekilde içebilirsin dedi ıhlamurda olsa günde bi bardak dedi
Selim_Alparslan Meleksu turşu niye zararlı canım ben yiyorum hamile olduğumdan belli 2 gündür de ev turşuşu yiyorum hazır zaten sevmiyorum 😋 tuzlu olduğu için frenliyorum kendimi ama tadımlık alıyorum 🙂
Senos Bende ıhlamur harici başka bitki çayı tüketmiyorum çok nadir demleme çay içerim o da baya açık ve limonlu 🤗
Selim_Alparslan Ben hastaydım 4 gündür ıhlamur ve nane limon kurtarıcım oldu . Doktorum içebilirsin dedi. Yiyecek kısıtlaması veya şunlar bunlar zararlı demedi herşeyi kararınca tüket dedi . 4 gündür 2 kilo limon bitirdim . İyilieştim şükür 🙂 bence kendinizi kısıtlamayın 👼🏼
Semm Selim_Alparslan limon sağlıklı bir insana bile zararlıyken çok fazla tüketmişsin. Bende sade sodaya limon sıkıp içiyordum doktorum limon iyi bişey değil değil az tüket dedii bu durumdan bişey anlamadım şimdii
Meleksu Selim_Alparslan canım inanki öyle dedi ıhlamur bir bardak olabilir abartma dedi turşuyu kesinlikle yemiyorsun ödemi artıyormuş canım
Selim_Alparslan Semm bilmiyorum canım ben önceden de tüketiyordum tuzlayıp yiyorum halende öyleyim 🙂 en sevdiğim meyve
OgretmenEva hazalhazar günde 2 fincana kadar içebilirsin dedi doktorum. Gün içerisinde bir fincan Türk kahvesine de izin var. Turşu çok tuzlu olduğu için yüksek tansiyonu tetikliyor ondan çok yemeyin diyorlar