Yenıdogan bebeklerin yüzüne önceden hep sarı renk tülbent örterdik sımdı ıse kendımın ılk hamılelığım hazırlık yapıyoruz çoğu doktor hemşire felan sarıya karşıymış sarılığı mı tetıklıyormus ne o yüzden ısın vermiyormuş annelerımız de hep sarı örteriz Bız dıyor bu konuda kararsız kaldık fıkrınız nedır ?