Yarın sabah 8.30 da yatışım yapılacak 41. Haftaya girdik ilk suni deneyecekler 3,5 cm açıklığım var normal doğum olmasını çok istiyorum açılma olur mu acaba biliyor musunuz olmazsa sezeryan olacağım lütfen dualarınızı eksik etmeyin öyle ya da böyle sağlıkla kucağıma alayım kızımı 🙏🥰