Nesibeorhan 27+4 haftalık hamileyim ama sırtımda batma şeklinde bir ağrı var göğüs kafesim batıyormuş gibi oluyor bu durumu yaşıyan varmı
Kader_yldrm Nesibeorhan merhaba ağrılarınız geçti mi ben de şuan 23+1 kaburga kemiklerim batıyor nefes alamıyorum kadın doğum uzmanı bebekle ilgili değil diyor
evkaya Nesibeorhan var canım var olmaz mı uzanmadan sırtımı desteklemeden geçmiyor ağrısı. Doktora danıştım yapıcak bişi yok eşin masaj yapıcak artık dedi doğana kadar çekeceğiz anlaşılan küçük hanım veya beyin verdiği acıyı 😍
ilkanneyim06 Benim bu 14 haftalıkken falan vardı göğsüme göğsüme ağrılar giriyodu dönerken falan doktor normal dedi