Asellmoms Merhaba anneler Bağcılar hospitalist derya Öztürke giden varmı yakın zamanda muayene ücreti ve sezeryan ücreti nedir??
Canangnctr Asellmoms çok şükür böyle bor post gördüm 🤣geçen salı günü gitim derya hanıma gerçekten kadın çok yoğun calisiyo ben beğendim kendisini tepeden tırnağa bebegin herseyini söyledi çok rahatsizdan seni altan muane de edim dedi ben haftaya muanede dedim doğum fiyatları atmış yine sezeryan 5 milyar galiba normal dogum bana 3 bin 700 dedi hastane müdürüne gitim bana 3 bin 500 yaptı doğumu orda istiyorum çalışanları iyi ama
Arzu_uu Asellmoms doğum fıyatını bilmıyorum ama hastaneye gıdın yada hastaneyi arayın bilgı verirler size bu konuda inşallah
Saglikguzellik Geçen hafta o hastanedeki nöbetçi doktora, bugün de kontrol randevusu için Derya hanıma göründüm. İsmini buralarda görmüştüm, iyi bi doktordur diye düşünmüştüm ama bana çok özensiz geldi…
Canangnctr Umayderin ikinci bebek benim daha dün orda doğum yaptım çok memnun kaldim Vala 3 bin 200 verdim sigortali
Canangnctr Umayderin derya öztürk ona gitmelisin kesinlikle çok beğendim kadını o gündüzün çalışıyo akşam 5 buçuğa kadar akşam nöbetçi gelio ben son saatlerde doğuma gitim oda çıkacaktı baya uğraştı ama benim daha saatim vardi ebe doğumu gerçekleştirdi