Kızlar merhaba 23.3 olduk ayrıntılı ultrasona girmem gerek geçen hafta randevumuz vardı. Acil bir durumdan dolayı hastaneye gidemedim ayrıca şöyle bir sorun var ki her zaman gittiğim hastanede ayrıntılı yapmıyorlar başka hastaneye yönlendirdi araştırırken gördüm 182 yi arayıp 20-24 haftalık ayrıntılı ultrason için randevu alıcam diyip öyle randevu alıyorlarmış doğrumu ben direk kadın doğuma randevu alıp doktordan sistem açıp gidip gün alıp o gün geldiğinde ultrasona gidiliyor diye biliyordum. Geçen defa aldığım randevuda öyleydi doktora göründüm o bana sistem açtı git aşağıdan görüntüleme merkezinden gün al gel ultrasona gir dedi şimdi direk 182 yi arayıp gün alıp ultrasona girebilirmiyim yoksa ilk önce o hastaneden doktora gidip sistem mi açtırmam lazım