Gulcansckn çok şükür biz kavuştuk ama 12 saat boş yere sancı çektim sadece 2 cm açılmam olmuştu 🫠 en son bu sancıya artık kalbim dayanmıyor dediğimi hatırlıyorum sonra bebeğin kalp atışı düşmeye başladı acil sezeryan dediler ki başında ben sezeryan istiyorum açılmam olmaz hissediyorum demiştim normal doğum için ikna etmeye çalışmışlardı. Her ne kadar zor olsa da onun ağlama sesini duyana kadar herşey ♥️