Düşük tehlikem vardı kızlar fakat iğne ve fitille kanamam durmuştu en son ki muayenede doktorum iyisin düşük riskin ide yok artık demişti. Gerçekten belki 2 haftadır kanamam lekelenmem yoktu.. Şimdiye kadar bugün çok yoruldum çok fazla yürüdüm şimdi de yine kahverengi akıntım geldi 😪 gerçekten artık şu ilk ay bitsinde sağlıcakla bende rahat edeyim. 7 haftalık olduk şuan varmı böyle kendini çok yorupta lekelenme yaşayan