Nagehan3437 Hanımlar aranızda gebelik şekeri ölçümü yaptıran var mı ? Sonuçlarınız ne çıktı ? Nasıl bi yol izlediniz
Mrv135 Nagehan3437 Şeker yüklemesi yaptırdım şekerim çıktı diyetle tam kontrol altına alamadığımız için insülin başlattı doktor. Parmaktan sürekli ölçüm yaparak ilerliyorum ama ilk bir ay çok sık ölçtüğüm için artık pek ölçmüyorum. Benim yükleme sonrası 181 çıkmıştı 50 mg da.
hemsiree Nagehan3437 açlık 88 çıktı, içeceği içtikten 1 saat sonra 150, 2 saat sonra 140 çıktı sonuçlarım. doktorum normal dedi şekerim yok yani ama dikkat ediyorum zaten çok fazla yemiyorum sağlıklı şeyler yemeye çalışıyorum
Nagehan3437 Banada bugün bebeğin bel çevresi 2 hafta önden gidiyor şeker testi yapalım dedi 2 hafta sonra yaptırcam inşallah bişey çıkmaz kafama takıldıda .