Zeynep8080 Arkadaşlar Doğuma 9 günüm var kan tahlili yaptı doktor kan değerim düşük çıktı kan serumu taktırdı 3 doz uygulanacakmış özelde ilkgün ilk dozunu yaptırdım 150tl para ödedim bir doz için bugün ikinci doz var 150 tl yine ödeyeceğim.Devlete gideceğim orada yaparlar mı acaba böyle bir durum başına gelen arkadaş var mı?
KlncA Zeynep8080 ben sağlık ocakları da yapıyor diye biliyorum ana emin değilim. Devlet kesin yapıyordur
Yesimalmila Zeynep8080 ben suan devlette aliyorum kan serumu ama devlette yatis yaptırıyor ozelde nasil bilmiyorum 2 doz aldım 3. dozu bugün alcam inşallah yarin taburcu olurum 😰
Asiyeomur Zeynep8080 canım ben 2 ilaç kullandm ama bazı ilaçlar bazı bünye te fayda etmiyor bünye kabul etmiyir
Zeynep8080 Yesimalmila ben de şimdi hastanedeyim sıra aldım burda yapacaklar sana neden yatış verdiler onu anlamadım canım üst üste mi serum aldın
Yesimalmila Zeynep8080 bende anlamadım bi serumdan sonra bekletiyorlar 24 saat gözetim altında kalmam gerekiyormus fenalık geldi iyice 😕
Zeynep8080 Asiyeomur Bana 4 tüp taktılar ölçtürmedim daha kanımı salı günü yine alacağım kan tahlili de yaptıracağım
Babies16 Zeynep8080 bana dr ilaci serumlari yazdirdi.ben hemsre arkadasima taktrdim evde. 1 tanesinide saglik ocaginda taktrmistim.hastaneye yatis istemedi yani dr m