Vera09 ben eşime dedim ki doğumdan sonra kimse kalmasın yanımda dedim , hastane günü hastanede annen kalsın dedim, annesi de hemn çıkarırlar yatmaz diye gelmek istmedi, evde kalırım gibi bisey dedi eşim de evde kimse kalmasını istemiyor yanında, ben olcam zaten yanında dedi bu yani neyse soru ya da sorun bu değil ki umarım 3. Okuyusunda noktalı virgüllü anlamışsındır