Arkadaşlar merhaba 17 haftalık gebeyim şuan İstanbul’dayım Aydın da yaşıyorum Aydın’a gitmek için sizce uçakla mı gitmeliyim yoksa çift koltuk alıp otobüs ile mi gideyim. Sizlerden fikir almak istiyorum gebeyken ilk yolculuğum olacak o yüzden pek bilgim yok. Gelirken kendi aracımız ile geldim o yüzden pek sıkıntı olmadı. ❤️