Hanımlar ara ara rahmime bıcak batıyomus gibi oluyo bu son bir aydır var ama şuanda bel agrım var normalmi bu haftalarda 37+1 bu arada. Bel agrısı sadece dogum sancısıylamı gelir yoksa ara ara artık
Bu haftalarda gelebilirmi. Lütfen yasayanlar cevap.