Binnaz Merhaba. İşsizlik ödeneğini alan bayanlr varsa ödeme raporu aldıktan sonra hemen yatıyor mu? Bilginiz varsa paylaşır mısınız? Yani rapor alındıktan sonra ne zaman yatıyor para ?
Snnddhbdbdnr Binnaz işsizlik maaşı demek istedin dimi canım ben alıyorum son ayım bu ay başvurduktan bir ay sonra ayın 5inde yatıyor hemen canım