36 haftalık olduk ve hala sola yatamıyorum yani ne zaman sola dönsem bebeğim içerde deliriyor sanki aşırı hareketleniyor. Bu sefer mideme baskı yapıyor ve koşarak banyoya gidiyorum. Doktorum da sorun olmaz sağına yatabilirsin diyor zaten o yüzden içim rahat