adenleyolculugumuz_ kızlar 13 haftalık olduk, 4 gün sonra da doktor randevumuz var, cinsiyeti öğrenebilir miyiz merak ediyoruz. Deneyimli anneler görün beni 🥲
Srdm adenleyolculugumuz_ 12 de ikili tarama testini yaparken %85 olarak erkek demişti 16 haftada kesinleşti 😊
Anacemi adenleyolculugumuz_ cinsel organın tamamen gelişmesi zaten 14. Haftayı buluyor ☺️ Gerisi bebeğin göstermesi ve doktor tecrübesi 😊
Aysunnn1907__ Şu an 11+4’üm. Doktorum 13+2 iken gel söyliyim dedi🌸 gitmeden çikolata ye belki pozisyonu iyiyse gösterir :)
Cherry95 adenleyolculugumuz_ 12 hafta + 6 günken ikili tarama testi yaptırdım. Prensesimin geleceğini öğrendimmm
Umudummmmmmm adenleyolculugumuz_ ben 16+0 oldm yani 17 haftalıgm ama.hala cinsiyetini bilmiyorum sırtını döndü göstermedi 🥺