Gamziss Yan yatma konusunda dikkat ettim hep sola yatmaya daha da özen göstermiştim bebeğe kan dolaşımı daha rahat gitsin diye ama 35. Haftalara geldik ve suan da yalnızca sol tarafa yatma konusunda zorlanıyorum hangi yön o an daha rahat geliyorsa öyle yatıyorum çünkü bu haftalar bebeğin sert hareketleri büyümesinden dolayı zorlanmalar başladı nasıl rahatsam öyle uyumaya çalışıyorum