Seb 4 kez boş gebelik yaşadım canım bir tanede kimyasal sonuncusunda bende pıhtılaşmam olmadığı halde kan sulandırıcı iğne ve ecopirin kullandım ama sadece yolk kesesi oluştu kalp atışı yine olmadı ama gebeliği ögrendikten bir hafta sonra başladim onlara biraz geç kaldım diye düşünuyorum bide tiroidim var şimdi tekrar deniyorum gebeligi ogrenir ogrenmez baslicam ignelere ve tiroidimi dengede tutmaya calisiyorum senin en azindan nedeni beelli pıhtılaşman var bi arkadasimda ilk bos gebelik yasadi gitti test yaptirdi pihtilasma cikti simdi ignelerle bebegi kucaginda sende bebegine sag salim kavusursun insallah