Elvinnaz 12+2 8. Haftaya kadar 3 kilo aldım şuan sabitim bu gün bişey b oldu anlamadım karnım davul gibi oldu gaz muhtemelen sancidan kavruluyorum sol kasık tarafıma giriyor ağrılar bebeğin olduğu yere atamıyorum da göbeğim oldu davul bu aralar normal mi ki bu şişkinlikten ayriyeten bu of valla napcaz böyle