Yasolinnn ayyy benim de durumum aynı ilaçlar hep dokunuyor o kadar vicdan yapıyorum ki içmediğim için acaba bebek geriler mi diye her şey karnımı ağrıtıyor çok afedersiniz ya kabız oluyorum ya da ishal kaç vitamin denedik devletin ödemediği şimdi yeni bir tane verdi kullanmaya daha cesaret edemedim valla