elifuslu1002 Vajinamda pıtır pıtır baloncuk çıkıyormuş gibi oluyor ve ıslaklık var 31+3 deyim normal mi korkuyorum
benmuge elifuslu1002 vajina suyun fazladır. Hava varmış gibi demi? Ben başımdan sonuna kadar o ıslak akıntıyı yaşamıştım hep
Cananyildiz elifuslu1002 canım kokla sıvıyı belkide idrardır ben 28. Haftada yaşamıştım bu durumu muayene oldum su gelişi görülmedi aklımda kalmasın dersen bi muayeneye git.
elifuslu1002 benmuge evet öyle oluyor böyle vajinami sıkıyorum çıksın diye resmen ay inşallah dediğin gibidir normalde islaklik vs oluyordu ama böyle olunca suphelendin
elifuslu1002 benmuge muhtemelen normal biseydir yani inşallah bklm gece boyunca gelişme olmazsa normaldir teşekkürler bu arada