Elisam123 bu durumlarda doğumda riskli olmuyor mu canım? Sonuçta bazen 4 kg ve üstü olunca sezeryan deniyor e öncesinde bu bilinmeyip 3 veya 3.5 diyorlar sonra normal doğumda sıkıntı olması an meselesi gibi. Keşke teknoloji bu kadar ilerlemişken böyle hatalar olmasa 🤷🏻♀️